«

»

Print this نوشته

Azadi

نسل امروز ایران نه پیرو شریعت است و نه دنباله‌رو شریعتمدار

آقای حسن شریعتمداری، نسل امروز ایران، با مشاهده چهل و اندی سال از دشمنی‌های آشکار و پنهان حکومت اسلامی با بقای ایران، عزم خود را جزم کرده و می‌خواهد از رژیم اسلامی امت‌گرا، عبور کرده و ایران را از این وضعیت روانپارگی تاریخی ـ اسلامی، ایرانی ـ بیرون آورد.

آقای حسن شریعتمداری، ملت یکپارچه ایران؛ در سراسر ایران نشان دادند که همه پشت و پناه یکدیگرند، و با تمام تنوعات تباری، زبانی، جنسیتی، عقیدتی و آیینی، ملتی یکپارچه‌اند. مردم ایران در این جنبش ملی خود بعنوان ملت یکپارچه در پی بازپس گرفتن حقوق ملی خود می‌باشد، نه حقوق سیاسی اتنیک‌های ایران.

آقای حسن شریعتمداری مردم ایران امروز، نه دنباله‌رو خلق مسلمان هستند و نه خلق‌های دیگر. مردم ایران؛ با سر دادن شعار «سنندج، زاهدان، چشم و چراغ ایران»، در یک کلام، به شعار «جانم فدای ایران» معنا بخشیدید.

آقای حسن شریعتمداری، همۀ ایرانیان در ایران و در بیرون ایران به روشنی با سوابق شما آشنایند و بدرستی می‌دانند که، وقتی شما از شکافِ گروه‌های اتنیکی سخن می‌گوئید در اصل در پی اهداف گفتمان تجزیه‌طلبی خود بوده و بدان جان می‌بخشید و از تمامیت سرزمینی و یکپارچگی ملت ایران جان می‌ستانید.

ـــــــــــــــــــــ

ارزیابی حسن شریعتمداری، از صحبت‌های شاهزاده رضاپهلوی

https://twitter.com/i/status/1583187098156552193